مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-22سياسي

فارس من| ناباروری انسان در اثر درخت زیتون تلخ استناد علمی ندارد


ناباروری انسان در اثر کاشت زیتون تلخ بر اساس مستندات علمی، تحقیقات بالینی و نمونه انسانی ثابت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، اسفندماه 1401 پویش نه به کاشت زیتون تلخ عقیم کننده در کاشان در سامانه فارس من ثبت و مخاطبین فارس من اظهار کردند که با توجه به تأکیدات فراوان به مسأله افزایش جمعیت و رفع موانع تولید نسل، آیا کاشت درختانی همچون زیتون تلخ که منجر به عقیم شدن ساکنان یک شهر می شود، توجیه شرعی و قانونی دارد؟ وقتی مقام معظم رهبری هر ساله در روز درختکاری، درخت مثمر می کارند، این نباید برای مسئولین شهر الگو باشد که از کاشت درخت غیرمثمر خودداری کنند؟ منتشر شد.

برای پیگیری موضوع ابتدا به سراغ حسین بتولی مسؤول ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کاشان رفتیم وی چنین اظهار کرد: حدود سه ماه از فعالیت باغ گیاه شناسی کاشان برای بررسی و کاشت گیاهان مختلف در منطقه مرکزی کشور می گذرد.

مسؤول ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کاشان گفت: این مرکز وظیفه تحقیق بر روی گیاهان درختی، درختچه ای، بوته ای، دارویی، فضای سبز، بیابانی، شورپسند، شن دوست(قابل رشد در تپه های شنی) و مجموعه گونه های رُستنی بومی و غیربومی از سایر نقاط جهان  را برای بررسی شرایط سازگاری جوی و اقلیمی، تنش های محیطی آن با گرما، سرما و شوری بر عهده دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ناباروری انسان در اثر درخت زیتون تلخ استناد علمی ندارد

فارس من| ناباروری انسان در اثر درخت زیتون تلخ استناد علمی ندارد